30.11.2016

ЮРИДИЧНІ АСПЕКТИ СУЧАСНОЇ ПРОМОЦІЇ: МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ – доповідь Ігоря Огороднійчука на Pharma MCM Forum–2016

24 листопада 2016 року в конгрес-холі «Космополіт» в Києві відбувся «Pharma MCM Forum 2016», присвячений обговоренню питань, пов'язаних з просуванням фармацевтичних брендів з використанням мультиканального маркетингу (multichannel marketing - ЧСЧ). Організаторами заходу виступили компанії «МОРІОН», «Медікал Дата Менеджмент» і «УкрКомЕкспо». Партнерську підтримку надали компанії «Proxima Research» і «Тімсофт». Юридичний партнер заходу - юридична фірма «ОМП».

Юридичні аспекти просування за допомогою мобільних додатків розкрив Ігор Огороднійчук, партнер юридичної фірми «ОМП».

Мобільні додатки - новий вид промоції лікарських засобів. Законодавство, стандарти асоціацій, більшість внутрішніх правил компаній не містять спеціальних вимог до такого виду просування. Але і заборони щодо використання мобільних додатків також відсутні. Запуск мобільних додатків припустимо як для безрецептурних, так і рецептурних додатків.

Доповідач прокоментував найбільш часті побоювання і питання, що стосуються промоції за допомогою мобільних додатків.

Чи можна вказувати в назві додатку назву лікарського засобу або виробника

Така вказівка ​​містить елементи реклами. Тому можна вказувати назви безрецептурних препаратів (рекламу яких дозволено), а також назву виробника. Але не назви рецептурних препаратів.

Чи можна інформувати фахівців охорони здоров'я про мобільному додатку?

За словами доповідача, з цього питання ніяких обмежень не передбачено. Інформування можна здійснювати під час візитів, конференцій, семінарів та ін.

Чи можна розміщувати зображення упаковки в додатку?

За словами доповідача, це дозволено, оскільки інформація, отримана користувачем додатку: а) є індивідуалізованою і не вважається рекламою; б) сама інформація на упаковці не є рекламою.

Чи може фахівець охорони здоров'я інформувати пацієнта про додаток?

Якщо додаток не прив'язаний до конкретного препарату або виробника - обмежень немає. Якщо мова йде про програму, яка розроблена під певного виробника або лікарський засіб, - існують формальні обмеження, які забороняють фахівцям брати участь у просуванні препарату. Але реального обмеження доповідач не бачить, так як програму можна прирівняти до карток, які розповсюджуються для підтримки пацієнтів.

Про додаток можна інформувати за допомогою ТВ, радіо та інших медіа, якщо він заточений під препарат, дозволений до рекламування. 



Назад
Адреса:
01033, м. Київ, вул. Тарасівська, 9
Тел:     +38 044 391 30 01
Факс:  +38 044 391 30 02
E-mail:  office@omp.com.ua