31.05.2018

Безпечні правила поводження з маркетинговими послугами

Оформлюємо договори правильно 
  • залишаємо надавачеві право вибору, як саме проводити маркетинг та промоцію (якщо мета – досягнення плану продажів або залишків);
  • залишаємо надавачеві право наймати субпідрядників;
  • не займаємося зайвою деталізацією послуги (викладка стільки-то сантиметрів, оголошення такого-то розміру);
  • не прописуємо нереальні плани надання послуг – щодо візитів, опитувань, розміщення інформації, тощо;
  • пропонуємо однакові умови оплати послуг та однакові плани для аптечних мереж однієї категорії;
  • не прописуємо плани продажів як досягнення певного відсотка та вкрай обережно поводимося з планами продажів оригінальних препаратів (без аналогів);
  • передаємо надавачеві право використання ТМ на промоційних та маркетингових матеріалах та під час заходів (самі матеріали повинні бути погоджені із замовником);
  • готуємо детальні звіти, які повинні підтверджувати факт надання послуги та давати можливість розрахувати її вартість. Звіти повинні демонструвати реальний продукт, за який заплатили гроші! 



Назад
Адреса:
01033, м. Київ, вул. Тарасівська, 9
Тел:     +38 044 391 30 01
Факс:  +38 044 391 30 02
E-mail:  office@omp.com.ua